2008-06-08

A térdem én vagyok

Az eper jó - az eperszedés már nem annyira. Nem elég, hogy tele van csalánnal, pókokkal, szúnyoggal, és mg hajlongani is kell hozzá - de ma még a térdem is roppant egyet közben, és azóta veszekedetten és élesen fáj, ha hajlítani merem. Márpedig a járás sajnos ezzel jár, a lépcsőzés meg plánesőt. Úgyhogy most bánatosan ülök a fotelben, mert ott fel tudom polcolni a lábamat, epret eszegetek (mert a roppanásig már leszedtem vagy egy kilót), és morfondírozok, hogy vajh mikor óhajt vajon meggyógyulni, mert addig úszni se nagyon tudok, max. áztatni magam a melegvízben, de attól meg sose fogyok le, meg az erőnlétemen se segít. Úgy általában ez most baromi jókor jött. Sosem jön jókor mondjuk, de remélem legalább mire mennék nyaralni rendbejön. Remélem. Nagyon remélem.

Update: Dokik szerint porckorong, szerintem is, de a nyaralásra tekintettel egyenlőre gyógyszeres kísérletezésbe fogunk. Csodaszerekre javaslatok jöhetnek, minden érdekel, ami a műtéten innen van, a tarajos kagylótól a kézrátevős csodadokikig. Igényeim jelenleg kicsik; ne fájjon. Jó hír: úszni szabad, a doki szerint nem árt, nem használ, ahogy gondolom.

1 megjegyzés:

Gyorgyi írta...

Nekem azt mondta a doki, amikor gond volt a térdemmel, hogy a mellúszást hagyjam ki, a gyorsúszás lábtempója térdkímélőbb.