2009-05-28

Megint itthon

Hazaértem, bár nem volt egyszerű műsor ez sem. Elhalasztották a gép indulását 2 órával, pedig már így is este 10-kor indult volna - erről még napközben telefonon értesítettek, ami elég tisztességes eljárás. De este 1/2 12-kor a reptéren már az vát, hogy hajnali 3-kor indul a gép, és onnan akkor már sehova se lehetett elmenni... pláne csomagokkal nem. A wifi szaggatott, ülőhely alig volt, onnan is fel-felzavarták a népet a takarítónők, egy darab méregdrága büféből lehetett válogatni mindössze, és lemerült a laptopom telepe is egy óra után. A checkinnél mondjuk rendesek voltak a SkyEurope-osok, mert kaptunk hideg-meleg kaját meg innivalót is, és ezt beengedték a belső váróba is - ahol volt fali konnektor is a laptopoknak és a wifi is hasított rendesen. Mondjuk az indulásból így is majdnem hajnali 4 óra lett... a gép jószerivel még fel se szállt, de már aludtam, és csak a ledöccenésre ébredtem fel. Mondjuk még így is jobban jártam, mint apu, aki kocsival jött értem Bécsbe, és már útközben értem el a hírrel, hogy mennyit késünk... ő a kocsiban tudott csak kicsit hunyni. Úgyhogy hazafelé egymást próbáltuk meg ébrentartani a kocsiban, és egész nap mindketten csak kóvályogtunk. Úgyhogy mostanra már nem kicsit vagyok álmos, megyek is aludni.

Nincsenek megjegyzések: