2008-05-17

Creative Commons


Tudomásul vettem, hogy ok nélkül törölték a nickemet a fórumról, úgy, hogy közben nem is írtam oda, ergo nem adtam okot erre. Kértem, többször a modikat, hogy az így előááló problémát a képeimmel rendezzék. Ugyanis én a képeimet az index fórumaira az őáltaluk elfogadott módon (azaz az MM-ben leírtak szerint), a CC Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenszével tettem fel, azaz eszerint ha bárki felhasználja a képemet, amit oda feltettem, akkor meg kell nevezzen, mint a kép alkotóját. Szerintem ez egy liberális és méltányos eljárás azon képeimmel kapcsolatban, amiket oda feltettem. Namármost a nicktörléssel ez bukott. És ha liberálisan is fogom fel a dolgot, azért nem public domain-né akartam tenni a képeimet, hogy bárki leszedhesse onnan, és azután a magáéként kezelhesse. Kértem a modikat, hogy akkor töröljék a fórumról a képeimet, mert szerintem ez így lenne korrekt. Azt a választ kaptam, hogy ez nagy munka lenne kikeresni, de felmerült, hogy töröljék az összes hozzászólásomat. Mint megoldás. Nem anyáztam le a modit, aki válaszolt, mert az első olyan volt, aki tényleg próbált valamit tenni az ügyben, de itt és most azért kiszalad belőlem, hogy a rohadt életbe, hát ők okozták a problémát, oldják meg ők! És ne azzal, hogy törlik a tízezernyi hozzászólásomat, ami a folyományaival együtt topicok százait tenné értelmetlenné, és topicok százait döntené romba, amiket nyitottam. Hanem bazmeg, dolgozzanak meg azzal a szarral, amit ők csináltak, és oldják meg a dolgot! Ez a dolguk, és nem az, hogy ok nélkül törölgessenek usereket a fórumról, akik erre nem adnak okot.

Nincsenek megjegyzések: