2008-05-15

Jégeső







Amikor elkezdett borulni és morogni távolról az ég, akkor kimentem a kertbe, és beszedtem az ülőpárnákat.
Amikor elkezdett csendesen esegetni, kiültem az erkélyre, és Alexxszel néztük az esőt, élveztük a friss esőszagot.
Amikor elcsendesedett, bejöttem, és leültem a gép elé dolgozni, gondolván, ennyi volt.
Amikor egy oltári, de tényleg ordenáré módon nagyot reccsent az ég, érzésem szerint a fülemtől kettő centire, akkorát ugrottam ültömből, hogy levertem a billentyűzetet.
Amikor lecsendesedett a szívverésem, és továbbra is ugyanígy recsegett az ég, akkor áramtalanítottam mindent a lakásban.
Amikor elkezdett leszakadni az eső, megint kiültem Alexszel az erkélyre, nézni-hallgatni-szagolni.
Amikor elkezdett esni a jég bejöttünk, mert beverte a szél az erkélyre is, és az ablakból néztem tovább.
Amikor elkezdett igazán esni a jég, immáron mogyorónyi, kisebb diónyi darabokban, akkor hoztam a fényképezőgépet, és elkezdtem fényképezni, ahogyan a zöld kerti asztalon pattogtak a jegek.
Amikor kisütött a nap, és a jég egyre jobban, egyre nagyobb darabokban esett, akkor nem bírtam tovább bent, előkaptam egy lila esernyőt, és kimentem fényképezni.
Ettől gyorsan abbahagyta.
Közel 20 percig esett a jég, változó intenzitással, és méretekben.





És megint kezdi. Ugyanúgy.

Nincsenek megjegyzések: