2008-04-08

Kritika


Most ért véget a webshots-on a legutóbbi tematikus verseny, humoros képek témában. Nézegetve a képeket megintcsak elcsodálkoztam azon a végtelen változatosságon – hogy finoman fejezzem ki magam – amivel az emberek ezt a tényleg széles, sok mindent magába foglaló témát megközelítik. De ez már nem lep meg. Nagy a világ, nagy az emberiség állatkertje, és sokféle fura madár van benne. Mondjuk így szép, hogy változatos. De ettől még megvan a véleményem néha. Még ritkábban le is írom. Mindig rájövök, hogy rosszul teszem; arrafelé a legcsekélyebb kritikát sem viselik el az emberek. Jó, most talán még erősebben is fogalmaztam mint a szokásos, tucatnyiféleképpen becsomagolt, finomított üzenet. Meg is sértődtek rajta. Méghogy megalázó a háziállatoknak, hogy felöltöztetik őket meg emberimitációként parádéztatják őket, mikor az micsoda humoros, mulatságos dolog! Hát hogy képzelem, hogy ilyent mondok?!? Miért sértegetem a macskaimádó fotóst, mikor én is fényképezek állatokat! Még jó, hogy az illetékes macska nem olyan vad, mint amit én fényképeztem. Hogy is lenne vad, egy fehérszőke Barbieparókában...

Nincsenek megjegyzések: