2008-03-04

vissza-visszanézve...


Nézem a fórumot*, ahová oly sokáig írtam. Látom, helyesen tettem, hogy nem írok többé, a modik továbbra is tűzzel-vassal irtják azt, akinek véleménye mer lenni, aki nekik ellent mer mondani, aki el merészel térni a bólogató birkáktól, aki nem isteníti az ő minden egyes szavukat, és aki ehhez nem az ő haverjuk, szeretőjük, vagy a saját fikanickjük. Azaz semmi sem változott. Kíváncsi vagyok, az a néhány ember, aki még próbál valamit mondani, az meddig bírja; nickekkel és akaraterővel.

* Index, HUSZ, Vigalmi Negyed, Törzságy klub

p.s.
Persze, hogy sajnálom. Sok mindent. A helyet, ahová írhattam, a klubot, amit végleg szétvertek, az embereket, azt a keveset, akinek még volt önálló gondolata, fantáziája, akivel még érdemes volt beszélgetni, a nickjeimet, amiket a modik rosszindulata, aljassága letiltott vagy kitörölt ok nélkül, az elvesztegetett éveket és energiát, amit a velük vitázással basztam el, az érzelmeket, amiket rájuk vesztegettem el… feleslegesen, hiszen soha nem hallgattak senkire, soha nem láttak be se hibákat, se rosszindulatot, még amikor mindenki számára egyértelmű is volt az.

Nincsenek megjegyzések: