2008-08-03

Featured album




Meglepődve olvastam a levelet, amiben a képtáram tárhelyének tulajdonosa (webshots) közli, hogy az egyik albumom 'featured album' lett, azaz kiválasztották aznapra (mára) mint kiemelt albumot, és ki lett téve a címlapra (http://www.webshots.com/). Nyilván ez nagy dicsőség, ilyenkor sokan jönnek megnézni, sokan gratulálnak, ezekre illik válaszolni, meg megköszönni, meg npersze örülök is neki, elvégre mi a fenének rakom ki a netre a képeimet, ha nem azért, hogy mások lássák és tetsszen nekik. Nem is morgok, max egy kicsit. Hogy vajh miért pont az az album - ami egy egyszerű csákvári kirándulás nem túl sok és nem túl különleges képeit tartalmazza - , miért pont most - hiszen az album fent van már hónapok óta - és miért nem egy olyan album lett kiválasztva, ami tényleg jó képeket és/vagy érdekes témákat tartalmaz. Mert egyszer már volt ilyen, akkor a barcelona mix album lett kiválasztva, és azt értem is, hogy miért, meg meg is érdemelte szerintem is. Ez most... hát, csak vakarom a fejem, hogy kinek-miért tetszhetett meg annyira, de igazából egyszerűen nem értem. De persze lehet nyugodtan ezt is nézegetni, noha szerintem a webshots-os albumjaim többsége érdekesebb ennél, és szinte mind jobb is. Nézzétek pl. a tőzeglápról készült képeket, ha valami, hát az igazán izgalmas album szerintem:
http://travel.webshots.com/album/564037411PwPHjG :-)

Nincsenek megjegyzések: