2008-08-02

Még mindig Taliándörögd...

Újabb helyzetjelentés a Völgyből, ill. Taliándörögdről, az Ősök Házából:



Előadók




A katolikus templom keresztje alatt a Dohány utcai zsinagóga főkántora tart előadást... vallási béke nagy szavak nélkül, kis, hétköznapi tettekben.




Volt érdeklődés az előadásokra is, nemcsak a koncertre és az ebédre...




A Vöröskeresztes Átmeneti Otthon lakói adnak egy zenés-táncos műsort a színpadon.




Csuhézás az udvarban.




A csuhé mestere. :-)




Főzés mindennap van, és mindennap jókat főznek a csapatok, azaz jókat eszik az, aki éppen arra jár. Nem is értem, miért van tömeg az Ősök Házában mindennap dél és 1 óra között... :-)

--------------------------------------------

Átmentem egy rövid körülnézésre Kapolcsra is, de nekem túl vásáros-hangulata volt; biztosan voltak műsorok is, de nekem az tűnt fel, hogy minden udvarban árulnak dolgokat, és minden színpadocska üres. Lehet, hogy máskor nem így van, de azért előzetesen nem teljesen ezt az arányt vártam...



Először úgy gondoltam, hogy ehhez nem kell kommentár, de aztán úgy döntöttem, hogy mégis; a 'szittya pita' a kemencés lángos, töki pompos, kenyérlángos újdonat elnevezése, ami ha komoly, akkor sírnivaló, ha meg vicc akart lenni, akkor szintén.




Sütöttek malacot is, nyárson, nem vártam meg, amíg elkezdik kimérni. Maradtam a kenyérlángosnál és a palacsintánál.

Nincsenek megjegyzések: