2008-11-11

Régiek

Azon morfondíroztam, hogy kivel mi lett URL. Előszedtem a klubos taglistát, és nézegettem. Aztán a talikon, akik ott voltak valahol. Meg itt, nálam. Nem is olyan rövid a lista.

Albatrosz - ?; Megvan csak nem emlékeztema csillagra a név előtt. Ha nem is gyakran, de írogat ide-oda.
Albi - van itt-ott, rendszeresen ír.
air - van, ír, huszra is még.
Baba Oridzs - a nick nem található
Belohin-Ronyóspali - a Polidilibe írt még a közelmúltban (hááát.. egy éven belül?), de nem tudom követni a nickjeit.
Bogart - ezen a nicken rég nem ír.
Catkiller - viszonylag rendszeresen ír, emilben is válaszolt, ide is írt.
Celtic Moon - van, gyerekes topicba írogat.
cidri - van, a gondolkodósba néha ír.
Cool_Halidge - ezen a nicken a husz-ba már nem nagyon ír. Van másik vajon?
DeadFox - 36 ezer hozzászólással ő is kereshetetlen.
Dearg Morrigan - van, ír, Tasztalon, kávéházban, huszon is.
erga - a sok nickjéből egy se látszik élőnek.
ersekdora - van, a Kultúrában látom legtöbbet.
FehérTigris - ha én arra emlékeznék, kinek a klubos nickje volt...?
freyya - rendszeresen ír, ide is, emilben is válaszol.
God is in the TV - Tudjuk mi. emilre nem válaszol, fórumra bőségesen ír.
Gűzű - Árpi bácsiként reinkarnálódott
Hibiscus - rég nem láttam.
Jedi - néha ír, sokat sír, látom a fórumon. emilt blokkolja.
Kero - megvan b+, most ment el a kedvem a visszamenéstől a fórumra. Ez az alak írhat, én meg le vagyok tiltva? B+!
Kigyo - az autósfórumba ír néha.
krisszta - IRL (!) találkoztunk egy pár hónapja.
kismarta - rég nem van.
Kiran - van, főleg a Pagonyban, feltehetően még kápó is. Ő nem titkolta annó.
Lénike - a 36 ezer feletti hozzászólásával kereshetetlen, így nem tudom. Én nem láttam már egy ideje.
Lány a párból - átlényegült, mint genyanya, van, ír, husz, vigalmi negyed, emilben is válaszolt egyszer.
Mad árka - alkalmilag ír, látom. Emilben nem válaszol.
Moll Flanders - van, kultúrában főleg. Van egy hülye érzésem, hogy ő lenne Gary Moore nick, de ez csak egy érzés.
Nana__ - nincs főleg - de néha váratlanul felbukkan valahol.
nettomazsola - Nettó klubba még ír, az off-ba. emilben is beszélgetünk néha, sőt IRL is.
Nojon - a Mennyire számít-ban még néha előfordul.
Nyomkereső - ezen a nicken rég nincs már. Peak Oil topicban bor sörmesterkedik.
Oona - néha írogat ide-oda egy keveset.
Oriza Rizsnyák - nem ír már.
oximoron - rég nincs ezen a nicken.
Parser - ahonnan még nem tiltották ki ír, látom. ezt is olvassa, azt is látom.
Purusa - Feltehetően még az, ami. Ezen a nicken nem ír, máson se érdekelne.
Qedrák - töritopicban ír.
quicksilver - Törölt nick -> nem adják vissza a modik, hiába kérem, pedig nem követett el semmit.
rice - megvan, létezik, néha ír pár mhelyre.
RedSnake - néha még ír, látom. Emilben nem válaszol. Tán GiiTV után a legnagyobb csalódás a pálfordulása.
Schwestertröster - Tudjuk mi. A nickjeit is sajnos. Ő aztán bosszút állt, sőt állja is folyamatosan.
sligibuff - nem ír már ezen a nicken.
sloarai - nick nem található
Spillo - van, gyerekes, kutyás, házias topicokban
stiglinc - kézimunkás topicban még nemrég is írt.
SumQuiSum - van, itt-ott néha írogat
Sutan - ezen a nicken már rég nem ír, de biztos van neki másik, amit nem tudok.
Szoeke - szintén babás topicokba költözött.
Sz. Balázs - kövesse a nickjeit, akinek nagyon sok ideje van. Gyanítok párat, de... de tökmindegy.
theow - van itt-ott, ír rendszeresen.
Tie - szintén ír, meg blogban is látni néha
tira - ő már egy másik, örök fórumon van.... RIP
Tybald - látom, van, de ez már új nick, és a Tasztalon főleg
úrnő - nettó klubban szoktam látni.
velorex0 - klubból kiszállt, fórumon szórványosan látom néha, -> blogjában
zebrina - rendszeresen ír, emilben is válaszol.
Zs4zet - látom, van néha, túrázós topicokban.
zsoltu - Törölt nick, ezt tudom, velem egyidőben törölték -> Estiskola
ZöPö - kereshetetlen, de láttam nem túl rég; a blogjába ír.

Ennyien jutottak eszembe. Persze biztosan felejtettem is el pár embert... ez van. Ha tudtok valakiről, íde lehet írni.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nyomkereső már jó ideje bor sörmester nicknéven ír okos dolgokat a Peak Oil témában.

Quicksilver írta...

Köszi.
[Nyomkereső személyesen vagy...? :-) oké, nem kérdeztem, elvégre névtelenül írtad]

Unknown írta...

Baba Oridzs nagy ritkan ir a Mennyire szamit topikba, de mashova nem, amennyire en tudom.

Parser meg nem kitiltva lett, hanem en kertem, hogy vontjak meg a jogosultsagomat az Eletmod forumreszre.
Mondjuk par topikot latogatok, de az is kezd szukulni, leginkabb Kero miatt. Bar gondolom nem erdekel, csak leirtam.

Igen, szoktalak olvasni.

Quicksilver írta...

De érdekel. Köszi.

Névtelen írta...

Furcsa látni ahogy összeszámoltad a régieket. Én nem teszem, mert elszomorítana hogy mennyien lemorzsolódtak, de ez az élet.
És Jedi nem sír, csak sokat volt szomorú.

Quicksilver írta...

Erre utaltam... baj, hogy sírást írtam?

Én kíváncsi voltam rá, hogy ki, merre jár... URL. Az IRL az más.