2008-11-04

Szolgálati közlemény

Hát, ez van, mostanában akad közölnivaló... na, szóval törölnöm kell az altjeringás indapass-t, mert a modik marha kedvesen letiltották, de az adatlapon fenthagyták az emilcímet publikusan, meg a mensás emilcímemet is - kívánom nekik, hogy fulladjanak bele ők a spamba, amit kapnak. Ugyanezért muszáj lesz lecserélni a mensás emilcímemet is. Az altjeringás indapass-nak különben sincs sok értelme, csak a fórumos nick volt rajta, azt meg letiltották, indapassom meg van másik, amit a bloghun tudok használni - Quicksilver azonosítóval, csakazértis, mert ha elvették is a modik a nicket, én Quicksilver voltam, vagyok és leszek is, ők meg dögöljenek bele a delgombjukba.

Azt hittem, az indapass törlése lesz az egyszerűbb... közben meg a mensás emilcím már megváltozott, ezt a vackot meg egyszerűen képtelen vagyok törölni. A franc se érti, mostanában néha misztikus, amit a gépem művel. Pedig a vírusirtó sem talált semmit, azaz az nem lehet az oka.

Nincsenek megjegyzések: